Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

fredag 14. januar 2011

Spännande!!

Idag skal jag till Fredric! :o) Hurra! Känns som jag väntat en hel evighet alltså! Det skal bli spännande å träffa honom igen å se om det faktiskt är så intressant som det är på telefon och på nätet. Var ju egentligen det förra gången oxå fast då var jag så dålig att jag kunde lixom inte sitta uppe halva natten å prata heller. Men det ska vi i helgen! Det ska bli skönt å vara med han på riktigt. Jag tror faktiskt han längtar lika mycket som mej om inte mer... Om det nu går... Hehe... :o)
Var ute å åt Sushi med Alf Kato igår oxå. Det var trevligt. Var lite nervös för att han har börjat kalla mej kjære å søta å sån när vi skriver meddelanden. Han e ju trots allt gift med Silje! Men det är nog bara hans sätt att vara trevlig på för han uppförde sig exemplariskt igår. Det var skönt. :o) Jag har blivit lite rädd för gifta män... Jag tycker det är seriöst obehagligt om dom säger saker å sånt... Kanske för att jag inte helt litar på män generellt å tror att alla är otrogna bastards. :op För å vara ärlig så är det faktiskt väldigt få som jag litar på å som jag vågar "flörta" med utan att känna att jag gör nåt fel. Det är lite synd egentligen... jag kan lixom inte hjälpa det men jag flörtar nog med dom flesta men inte för att jag är intresserad men tror nog bara det egentligen är för att jag vill att dom ska känna sig uppskattade. Men det kan uppfattas fel ibland tyvärr.



Jaja... Så länge jag vet vart gränsen går så går det nog bra. :O) Nu skal jag jobba lite så tiden går fort så jag får komma mig till Bodø snart! :o) Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar