Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

lørdag 1. januar 2011

Gott nytt år!!

Hurra! Ny är det officiellt 2011! :o)

Vaknade kl 10 idag av att jag hörde små hundtassar som trippade runt utanför dörren... Åsa hadde tydligen inte sovit nåt utan kom hit tidigt. :o) Så då blev det frukost för systrarna Pettersson. :o) Det är så roligt å vara här på besök! Ganska skönt å bo hos Annis en natt oxå för då fick jag henne lite för mig själv oxå. Det är ju inte så ofta. :O) Hon ska kanske på dansbandsveckan i Malung oxå å det hadde jag å Charlotte oxå tänkt så det hadde ju varit jätteroligt. :O)
Idag har jag å Åsa egentligen bara pratat massa... om familjen å sånt... det är inte alltid lika lätt när inte alla mår så bra... :o( Blev lite grining men det gjorde inte så mycket. Fick träffa Robin oxå! Åsa å Annis halvbror på deras mammas sida... hehe.. Alltså jag har många syskon men dom har ännu flera. Hehe... :o) Han har blivit så stor!
Åsa lagade en helt fantastisk chokladtårta som typ var 2 dm hög! Haha... såg lite amerikanskt ut. Men den blev fin å var jättegod! Vi tog med den till Mona som e Åsas väninna för dit var vi bjudna på middag. Hehe.. Jag trodde det skulle bli en lung kväll med deras familj men det visade sig att det var 30 pers som var inbjudna. Hahaha... Men det var trevligt! :o) Det var barn å bikers... hehe... Vi fick jättegod mat å jag knäckte i mig mer rödvin på en kväll än jag gjort dom sista 2 veckorna... :o) Men vi åkte hem kl 11 å firade 12slaget på Åsas balkong istället. Gud vilka fina fyrverkerier det var!! :o) Fantastiskt!! :o) Stackars Åsa var helt knäckt efter å ha jobbat natt å inte sovit nånting. Det förstår jag verkligen. Jag var inte helt girad på å festa heller å kände kanske att jag inte hadde sååå mycket gemensamt på dom där så det var skönt å komma hem å ta på sig mysbyxorna å bara vara oss. :o) Åsa har precis lagt sig så nu tror jag att jag skal gå å lägga mig oxå. :o) Börjar bli väldigt dåsig... hehe...
Gott nytt år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar