Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

onsdag 12. januar 2011

Familjetrøbbel...

Har fått mail av Erika om typ varför jag inte tycker om henne... hehe... Jag har typ pratat med henne 2 gånger å hon går runt å tror att jag inte tycker om henne... Efter mycket fram å tillbaka så tror jag allt e ok.... Jag har aldrig haft nåt emt henne men jag känner henne inte så jag kan lixom inte slänga mig runt halsen på henne å säga att jag älskar henne. Men men... Hon å mamma kommer ju inte helt överens. Det är kjipt. :o( Stefan har gått i väggen å allt e bara skit. Har ivartfall fått prata med Stefan å sagt att jag e här för han men såndära annan skit vill jag inte ha nåt med å göra. Var ju en av anledningarna till att jag flyttade. Alltförmycket "den sa det" som ofta blir till "vem sa egentligen vad". Orkar ine bry mig men hoppas att dom får löst det. Mycket trevligare när alla mår bra å kan umgås som normala folk.
Jag vill bara att brorsan ska ha det bra å hellst att han ska lära känna Clara oxå... Gör ont i hela kroppen när jag tänker på att han inte har nån kontakt med henne. :o( Börjar gråta bara jag nämner det. Jag kan förstå att han inte orkar vara bland folk om det bara är en del av skiten.

Var på träning idag ivartfall! Hurra! Det var skönt men vågade inte göra allt för mycket. :o) Förbannat bra träning när Gunhild tränar oss oxå. Både styrketräning och teknink. Åsså roliga övningar. :o) Imorgon kommer nog å gå fort... har massor å göra å ska ut på kvällen med Alf Kato... blir trevligt å ta en öl å höra hur dom har det på vestlandet. :o) Sen skal jag hem å packa! :o) Hurra! :o) Om 48 timmar sitter jag hemma hos Fredrik å myser... :o) Jag längtar! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar