Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

onsdag 12. januar 2011

Färdig med julbor å bakis...

Shit alltså vad sliten jag var igår. Var hem till Vibeke på lördag å spelade spel å drack vin med henne, Annika å Heidi. Klarade fint å ta igen allt jag inte druckit i julen å knäckte i mig 2 fl vin. Uff... Julbordet på söndag var väldigt bra. Fint hotell å allt gick som på räls. :o) Mycket nöjd med det. :o) Men blev jätte dålig på natten å låg å spydde i ett par timmar. Sånt sker lixom inte annars.. har kanske skedd 2-3 gånger sen jag var 16 så undrar om det var maten eller nåt eller om kroppen bara inte tålde alkohol 2 dagar i rad. Var ivartfall dålig på måndag oxå å igår var jag bakis... hehe... Tror kroppen har fått hämta sig nu för la mig kl 12 igår å sov till nästan 8 idag.
Idag tror jag att jag skal på träning oxå.. Känns bra ivartfall. :o) Gleder mej!
OOOoooo...
Det glömde jag säga! :o) Jag är nominerad som årets avdelningsledare för Clarion Collection hotellen oxå! :o) Hurra!! :o) Det var väldigt roligt! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar