Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

mandag 17. januar 2011

Helg i Bodø

Det var bra... :o) Riktigt bra... :o) Jag var egentligen inte nervös men man är ju lite spänd. Tänkte att det blir trevligt oansett. Men det var jättetrevligt verkligen! :o)
Vi var å handlade när jag kom fram å han lagade entrecot och potatisgratäng. Maten var väldigt bra åsså e han en liten sån vinsnobb oxå... hehe.. lite som mig fast han kan mer om speciella druvor, osv, så vi fick massa god rødvin. :o)

Vi blev egentligen bara sittande på prata å drack rødvin hela natten. :o) Det var väldigt mysigt. Men vi klarade å knäcka i oss 5 fl vin innan vi la oss runt kl 5! Jeeses... Hahaha... Vi sov ganska länge men shit vad bakis jag blev. Hehe... Vi var bara ut en tur på stan å handlade lite å sen hem å sov lite mer... Formen blev lite bättre på kvällen så jag lagade pestomarinerad kalkonfilet och varm potatissallad. Å mer rödvin... Var koselig. :o) Drack inte lika mycket å gick å la oss tidigare så igår var formen helt strålande! Vädret däremot var helt sjukt! Det blåste storm så jag trodde nästan huset skulle blåsa bort... Men det är tydligen vanligt där... Hehe... Jag tyckte det var lite otäckt men så länge jag får sitta inne så går det fint. :o)

Helgen var väldigt bra ivartfall... men jag kan lixom inte bara låta det vara så utan tänker hela tiden... Är det här bra? Är det mer? Vill jag göra det här varje dag? Kan jag vakna med han varje dag? Är han alltid sån? Varför säger han så? Kommer han å flytta ned? Vad ska vi göra om han flyttar hit? Vad ska vi göra om han inte gör det? Är det han jag har känslor för eller är det bara tanken på att bli förälskad igen? Men det är alltför tidigt å tänka på sånt även om det surrar lite i huvudet så försöker jag å bara slappna av... :o) Jag längtar tills han kommer hit nästa vecka! :o) Det blir mysigt. :o)
Å uff da... vad ska jag säga till Vibeke..? Funderar på å undvika henne tills nästa vecka ivartfall...
Torssing, Vibekes bror, skal på samma kurs som Fredric å han hadde tänkt att vi skulle ut å ta nå öl ihop alla 4 efter middagen som dom skulle på... Vi pratade lite om det i helgen och om Torssing absolut måste så gör vi nog det. Men har mest lust å vara ensam med han. :op Dumt va?? Hehe... :o) Fast vi får se... Jag kommer ivartfall inte å kunna hålla det hemmligt så mycket längre till å Vibeke läser mig som en öppen bok så det är omöjligt. :op Hon sände meddelande fågade om jag hadde det bra å skrev att jag skulle hälsa... Har inte sagt nåt till henne men det verkar som om hela Kongsvinger vet att jag har varit där i helgen. Fredrics Mamma har ringt, Camilla (Fredrics syster) har sändt meddelande å frågat när "hon" kommer å Andrè (Camillas man) har ringt... Nyfikna familjen alltså... hehe... Glad min familj inte bryr sig så mycket. Hehe. :o)

Men jag är glad å lite nyförälskad å det är det bästa. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar