Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

torsdag 13. januar 2011

Avd. ledare my ass...

Fy fan så kjip Robert kan vara ibland! :o(

Hilde hadde nominerat mig som årets avdelningsledare för CC. Det är ju trevligt i sig och jag visste ju inget förrän på julbordet. Hon sände in nomineringen innan jul och sände bild och sånt förra veckan å sa att han inte skulle lägga ut nåt förrän hon hadde annonserat det på julbordet. Idag när hon frågade vart min nomination var så sa han att jag inte blivit utvald. :o(

Jag blir seriöst inte klok på den mannen! Kunde han inte ha knäckt ur sig det förra veckan da så kunde Hilde ha sagt att hon nominerat mig men att jag inte kom vidare eller nåt. Dom blev ju lagt ut för 2-3 veckor sen och Hilde trodde bara han inte tagit med mig för att hon bett om det.

Jag blev verkligen jätteglad men hadde aldrig trodd att jag skulle vinna. Men det är ju själva äran å bli nominerad som betyder nåt. Jag vet inte vad jag gjort honom men han tycker inte om mig. På management trainee auditin så tog han ju inte ens in mig på intervju till trots för att jag sökt till CC. Han sa att det var för att han "kände" mig redan och var tvungen å prioritera dom andra först. Jag blir så less! Han känner inte mig alls å jag kan inte förstå var han inte drar fram oss på Bastion när vi har haft ett sånt fantastiskt år!!?? Jag fattar det bara inte... Vi vinner ju allt! Vi krossar dom andra på belägg, snittpriser, nöjd gästindex, CPS, quality assurance, you name it! Vi är på 1 plats på tripadvisor! Vi blir inte bättre än så här... OCH vi är mycket bättre än dom flesta andra å hamnar på 5 på topp oansett. Aaaaaaargh!!! Fattar inte vad vi gör för att han inte skal tycka om oss...


Idag har vi ivartfall haft årsavslut och vi gick 9 mill +. Fantastiskt! :o) Se... Vi är bra! :op

Sen har jag lagat några uppsatser som vi skal ha runtomkring på hotellet. Började egentligen göra några för att visa Hilde lite hur hun kunde göra för hon skal ha en middag hemma på lördag och vill ha lite tips.
Har lagat ett par olika men här är en av dom. :o) Var inte den hon valde... hon valde den med en lite mer granaktig kvist med små rosa blommor på. :o) Blev ganska nöjda med dom iallafall. Fint med nåt annat än vanlig gerbra som vi får av våran blomleverantör.
Skal ut å äta middag med Alf Kato snart oxå. :o) Blir nog trevligt. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar