Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

søndag 30. januar 2011

Hurraaaa!!


Jag har fått svar på min lån ansökan! Whooop whooop! :o) Har fått ja så länge men måste få några papper från banken osv innan dom kan säga exakt hur mycket jag får. :o) HURRA!! :o)


Helgen har varit bra oxå! :o) Vi kom upp kl 18 på fredag å åkte direkt till backen för att åka lite skidor. Blev 2 timmar innan vi åkte ned till lägenheten å duschade å åt middag. Föret var supert å vi var nästan helt ensamma i backen. Det blev ivartfall jättetrevligt hela helgen. :o) Blåste lite för mycket igår så när vi kom ned till liften så var den stängt... Det visade sig att hela anlägget var stängt så vi fick åka skoter tillbaka. :o)
Blev mest mat och å vin å öl å massa kortspel. :o)

Idag åkte vi ett par timmar oxå innan vi körde tillbaka. Det var riktigt bra. :o) Å när jag kom hem så låg brevet å väntade på mig. :o) En riktigt bra helg alltså! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar