Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

onsdag 5. januar 2011

Har inte tid å jobba...

Hehe... "försov" mig idag oxå typ... fast idag behövde jag inte vara på jobb så tidigt så det var ingen stress egentligen. Snoosade till kl 8 å var på jobb kl 9. Fick inte sova förrän efter kl 1 inatt heller och är bara så trött på dagen. Tror det är vädret eller mörkret som gör det. :o) Själv går jag runt med ett fånig leende hela tiden... hehe... Tack för det Fredric... <3
Det känns som om jag inte gjort nåt på jobb idag.
Först när jag kom hann jag knappt starta pcn å se på mailen innan Jim kom innom med sitt "god mooooorgen"... Hans dialekt är helt jävlig och väldigt söt samtidigt. :o)
Åt frukost å prata med han i typ en timme. Sen var det lite mail igen men Fredric typ gör att allt går mycket saktare eftersom vi pratar hela tiden på FB... inte bra. Sen hadde jag genomgång och visning med en ny tjej på hotellet. Sen fort bort å tog en kaffe med Charlotte. Har ju inte sett henne sen innan jul så var tvungen å få en uppdatering både med hennes stackars pappa som är sjuk och hur det går med henne å Kim... hehe... :o) Fatta att hon e tillsammans med MIN Kim! Hahaha... Fantastiskt! :o) Jag e ivartfall väldigt glad för hennes skull. :o)
Oooo... Appropå ex! Såg att Thomas har profil på FB oxå! Så roligt! Camilla hadde typ kommenterat på en bild i julas å när jag tittade närmare på den så var han med. :o) Roligt att se han. Det ser ut som det går bra med han. Jag är väldigt glad för hans skull alltså! :o) Han var typ med på landslaget i kickboxin eller nåt. Det är skönt att han tagit tag i nåt å fullfört det. Han var lixom aldrig riktigt glad eller riktigt nöjd tidigare. Jag hoppas han e lycklig. :o)

Jag håller på å planera Nyttårs feiringen vår. Vårat julbord alltså. :o) Mycket som skal vara på plats innan söndag å egentligen bara 2 dagar kvar å ordna allt på... hehe... :o) Men hoppas att det går fint. :o) Mitt största problem är egentligen bara att jag är rädd att inte alla kommer i tid så vi inte hinner med bussen. hehe...
Nej! Nu skal jag hem! Hurra! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar