Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

torsdag 20. januar 2011

Bättre dag idag... :o)

Inte allt som gått strålande men det är bättre ivartfall. :o)
Ingen kyckling idag men det blir fyllt svinefilet inrullat i bacon och potatissallad till. Blev bra men tror vi skal göra om lite på det till nästa gång. :o) Imorgon kommer Torgeir... hjälp! Det måste bli bra så jag tror vi tar en gammal goding istället för att prova nåt nytt. Hehe... :o)
Dom ringde från Toyota idag oxå... dom skal ha möte här 1-2 feb och dom håller på att ISO sertifisera sig. Dom undrade om inte jag hadde lust å komma inom å berätta hur vi jobbat på hotellet här och hur vi jobbade med att motivera anställda för att göra det riktigt. Det blir nog spännande. :o) Lite obehagligt å stå å prata inför en grupp med folk som man inte känner bara. Hehe... :o)
Fick en fl Marie Brizard från en vinleverantör idag oxå... undra varför... å vad jag ska göra med den...? E inget jättefan av aprikoslikör... hehe... :o)

Idag SKAL jag på Panduro... annars hinner jag inte bli klar med klänningen till på lördag. Måste städa lite hemma oxå om Fredric kommer på tisdag eftersom vi är borta lör-tis. Njaaaa... vi får se. ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar