Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

lørdag 1. januar 2011

Nyårsnatt...

Det är nåt speciellt alltså... hehe... Roligt att så många hör av sig å skickar meddelanden. :o) Blev liggande å messa med Fredric i natt oxå... hehe... vet inte hur smart det var men han sa att han var väldigt intresserad och gärna ville träffa mig igen... hmmm... jag sa att det var gensidigt. Det är ju det... jag tycker om å vara med han. Den enda reservationen jag egentligen har är att han e så stor... Uff... jag e alltför ytlig men jag kan inte hjälpa det... får se vad som sker.
Johan ringde mig inatt oxå... hehe... full som en alika. Ville bara önska gott nytt år å höra hur det var... sån kl 5 på morgonen... hehe... han e rolig han. :O)

Nu har jag ivartfall plockat lite på köket så inte Åsa ska få ett psykbryt när hon vaknar å börja städa hela lägenheten. :O) Var ut å gick lite med Tjejen oxå. Skönt. Åsa har precis vaknat så vi sitter här med varsin pc på knät å e osociala å jag tror inte vi ska göra nåt annat än å bara slappa lite idag. Annis kommer senare å vi skal äta mat å dricka vin å mysa. :O) Det är skönt å vara här med mina kära systrar! :o)

1 kommentar:

  1. Härligt att nyåret blev fint! =)
    Sorry att jag skickade min adress så sent, såg inte ditt SMS tidigare...
    Kram på dig!

    SvarSlett