Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 18. januar 2011

Kärleksbrev... :o)

Haha... Idag när jag kom på jobb så satt den här på min vägg...

Hahahaha... Patrick e för rolig han! :o)

Nu tror alla stuepikene att han är förälskad i mig! Hahahahaha!
Jag tror mer på att han är rädd för mig... :op
Har inte hänt nåt roligt annars idag... jag borde komma på nåt att ha på mig på VK... Köpte en byxdress för en stund sen som jag tyckte var fin... men det tyckte jag inte igår... Haha... Vet inte helt vad jag skal göra.
Funderar på å ta en gamal klänning å göra om lite... Den är ganska tight upptill å sen utsvängt... lite 60tals aktig. Funderar på å slänga ihop en underkjol av tyll i nån rolig färg å evt spraymåla lite på den... Hehe... kan bli lite extremt men det kan oxå bli lite kult. Får se om jag hittar nåt tyll först... :o) orkar inte dra till grönland för å hitta billigtyg utan går innom panduro. Om dom har nåt så blir det nog så... annars vet jag inte...
Rosa kanske..?
Har tänkt lite på klänning till Ia`s bröllop oxå... jag har typ bara svart. Jag vet int eom det är lov å ha svart på sig i bröllop nu. Tidigare så var ivartfall det fy... men här i norge är det vanligt å ingen som bryr sig så länge du inte kommer i helvitt... hehe... Måste nästan höra med Ia vad hon vill.
Får ta mig en tur på stan å se lite oansett... :o)

1 kommentar:

  1. Ja jag vet inte riktigt hur det är med svart på bröllop nu, men har nästan några såna funderingar själv, om jag inte hittra nåt nytt...=)

    SvarSlett