Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

fredag 28. januar 2011

Fredag!!! :o)

Hurra! Gleder mej till å komma mig i backen!
Men jag är black! :o( Fan alltså... Jag måste bli bättre på å passa på pengarna mina.. Nu har jag lånat ut 2500,- till Jim så han kunde betala hotellet när han var här sist + att hotellet är skyldig mig 3000,- efter VK som jag lagt ut... så till trots för att jag borde ha pengar så har jag ingenting! Jävligt kjipt! :o( Hoppas jag får låna av Vibeke så länge... Jim kommer ju förbi Oslo på söndag så då får jag förhoppningsvis tillbaka pengarna av han. :o) Det från hotellet vettifan... :oP Kommer kanske nästa vecka hoppas jag. :o)

Idag har det gått väldigt bra. Klev upp kl 5, duscha, packa klart å drog på jobb till kl 7. Sen har jag fått boka rum till alla som ska ha familje eller vännerum... hehe.. Tog lite tid bara men nu e det gjort så slipper jag gå runt å ha dåligt samvete för det. :op

Nu är det lunch, sen avskjedskaffe för Sara kl 14... Vibeke å Morten hämtar mig kvart över 2... hehe.. hoppas att alla kommer i tid då så jag hinner med å säga hejdå... :O)

Ha en strålande helg!

1 kommentar: