Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 4. januar 2011

Hemma och tillbaka på jobb igen! :o)

Det är ganska skönt å vara hemma igen trots allt. :o) Resan hem gick ok. Dörrarna på tåget öppnades inte när jag och en till skulle av i Södertälje så vi fick åka med in till sthlm. Tåget var såklart försenat så vi hann med det och fick till ochmed vänta en halvtimme. :o)
Totalt blev vi ca 50 minuter försenade så det var inte sååå illa. Men jag är glad att jag bokade plats med biljett! Var knakfullt å folk satt runtomkring i gångarna å överallt. Dom hadde tydligen haft problem på bangården så vi hadde inte med nån Bistrovagn heller så dom delade ut mackor, kaffe, Ramlösa å negerbollar gratis. Nåt bra ivartfall.. Hehe... Fredric höll mig "sällskap" hela vägen hem... Det var bra för det var ingen ström på tåget så jag kunde inte se på film eller nåt. Fick läst lite da.
Han där Fredric är en rolig figur... Jag är sån "avståndsförälskad" i han tror jag... hehe... Väldigt konstigt... Han är ju en fantastiskt mysig kille å jag älskar å prata med han... vi har kontakt hela tiden... å då menar jag HELA tiden... får tidigt på morgonen till seeent på natten. Antingen på telefon eller FB... Konstigt... Har bara blivit sån. Han kommer hit 25 januari och då kommer jag hem från VK. Ska bli jätteroligt att träffa han. :o) Han skal hit för att gå på nån kurs men stannar 1 natt till så vi kan ses lite mer. Jag längtar... det är konstigt... Jag har träffat han 2 gånger men det känns som om vi har varit vänner i en evighet. Men det är lixom lite dumt oxå... Han bor ju i Bodø så det är ganska långt bort... å nu när han kommer hit så har man lixom en massa förväntningar somkanske inte stämmer när man träffas. Kan bli jobbigt. Åsså vill jag ju inte såra han heller... Han e så fin men jag brukar alltid mista intresset efter en stund å det är ju inte så kul. Hans Ex var tydligen konstant otrogen mot honom och han flyttade ju till Bodø från Oslo för att hon skulle studera där... Han försörjde henne hela perioden å sen dumpa hon han när hon var klar. Trevlig tjej... :op Han förtjänar verkligen inte å bli sårad igen. Vi har pratat om det en del och jag har sagt det till honom å han säger att han inte förväntar sig nåt men det är ju inte så lätt när känslorna tar överhand.

E han inte söt?? :o)

Jag känner mig helt knäpp! Jag har inte pratat med honom sen lunch å saknar han redan... Men ska försöka hålla mig tills jag kommer hem. :o)
Jim från Bergen kom idag oxå! :o) Han e så söt! :o) Var roligt att se han igen å han skal stanna tills på lördag. Blir roligt å vara lite med han igen. :o) Fatta att gubben är 38 år å skatar blad toppen i Norge?? Han gjorde det när han var liten men sen slutade han å blev Norges Mester i Kickboxing istället... haha... Men nu har han skatat 1 år å är redan bland dom bästa... Han e galen! Haha... Skal bli med han bort i hallen en dag å se. Hadde vart kult. :o)
Nu skal jag nog hem å lägga mig på soffan igen... Ryggen min håller på å ta livet av mig! :o(

1 kommentar:

  1. Han é ju skitsöt ju! =)
    Pether var förbi med pengarna igår, jag hoppas att allt passar! =)

    SvarSlett