Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

fredag 14. januar 2011

Inget nytt jobb...

Glömde förresten skriva det... Torill från CIC ringde på söndagkväll och sa att jag inte fått jobbet. :o( Kjipt men hon sa att den har gången så valde dom en från kundeservice som kunde själva kundservicedelen men inte det administrativa. Det är förståeligt... Vi väljer ju oxå hellre en som redan jobbar här istället för å ta en utifrån om vi har möjlighet. Men jag hadde faktiskt lust på den jobben... Jaja... Kanske jag hittar nåt annat en dag. :o) Tills dess så får jag hålla mig på fantastiska Bastion! :o)
Om en timme drar jag! Hurra! :o)

1 kommentar:

  1. Synd att du inte fick jobbet!! =( I övrigt verkar du ju ha mycket spännande för dig just nu, lycka till med Fredric! ;o)
    Jag kommer inte in på facebook just nu, morr....

    SvarSlett