Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

søndag 29. mars 2009

Vit helg...

Ja... först... jag har fått ligningen.. fick en smäll på 3000,-... fan ass... Vet inte vad jag ska göra med det men jag hoppas Hilde har några smarta ideer...

Mötte Kim på torsdag... inte så fantastisk egentligen.. tänkte på Jim hela tiden å kände mig ganska dum... Precis som att Jim bryr sig.. Jag är så förbannat innbillsk ibland och lägger allt för mycket i saker som egentligen inte betyder nåt. Kim därimot blev lite ledsen när han frågade om jag hadde gjort nåt... Jag svarade bara att om du inte är säker på att du kommer å tycka om svaret så borde du inte fråga... Han blev inte sur men såg lite konstig ut å jag började prata om nåt annat. Jaja... Men oansett så har jag tänkt på Jim hela veckan och jag hoppas jag kommer över det snart. Det är så typsikt vestlendinger... så fort jag möter nån från vestlandet så sitter dom inklistrad i hjärnan min i flera månader efteråt. Jag hatar sånt.

Fredag skedde inget spec... kom hem kl 20 å somna innan kl var 22.

På lördag vakna jag tidigt å var på joggetur. Jag hatar folk som går stavgång! Dom går juh över en och visar ingen som hellst hänsyn... förbannade pensjonister!
Gjorde ellers inget på lördag... slappa... såg på tv å sov å städa lite... det var digg. Fick meddelande av Jim ang. Earth hour litt om att det var mörkt på köket osv... kanske inte helt det jag hadde lust å prata med han om men hyggelig att han tänkte på mig iaf...

Idag har jag vart på joggetur, sovit å skulle bara ned på stan för å ta en kaffe med Kim (en kollega) å Agnethe. 10 öl senare har jag äntligen kommit mig hem å ska försöka sova... så gick det med den vita helgen... men höll mig nästan hela helgen da... Åsså var det Agnethes fel da... jag sa att jag var black å bara skulle dricka kaffe men hon skulle absolut ha öl... så kan det gå... jag är ju inte speciellt svår å be heller da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar