Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 17. mars 2009

Quiz night...

Då har det var quiz igjen.. fy fan vad dåliga vi är! Jag blir så förbannad! Vi gör det svårare för oss än det egentligen är. Åsså klarar inte folk å lyssna å då blir jag ännu mer förbannad. :o( Speciellt på 3 frågor idag som jag visste jag hadde rätt på åsså vägrade dom skriva det jag sa. :o(

Det ena var Vilka 2 kända personer blev född med att par dagars mellanrum i 1889 (på gott och ont). Jag sa Charlie Chaplin å Hitler. Jag hadde självklart rätt mens dom svarade Lenin å Starlin.

Puckon!

hmm.. jag är bara irriterad idag... Jag har haft en dålig dag på jobb oxå... ting tar tid... var inte färdig förrän halv 6 å då var ajg tvungen å springa bort till Marita å Anita som satt på Sushi resturangen brevid för maten var redan på väg... snacka om stress...

Anita Krogh ringde da! :o) Så kult! Vi håller på å planera möhippan till Vibeke. Fy faan det blir bra! Vi skal till Tjoa å har bokat ett sånt arrangemang. Det blir sån hinderbana långt upp å luften med bungyjump, rafting, klättring osv. så får vi mat och övernattning å allt i 2 dagar. Jag längtar sjukt mycket!! Måste bara hitta på lite saker vi ska göra på kvällen så det blir lite show å inte bara en tjejfest. Det blir jättebra!

Nu är det sängdax!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar