Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

søndag 15. mars 2009

Sova...

Tja... blev bara sittande med datorn istället. Kim kom hem runt 18-19 men han hadde lust å vara ensam ikväll... jag förstår han gott för jag är likadan när jag har varit borta och varit social en hel helg... Inte hans fel att jag är sällskaps sjuk. Han, Leif fick besök av en kompis så jag antar att jag var lite trög med å svara... det gör inget för jag hadde inte så lust å träffa han iaf. Men så blev jag ensam iallafall... typiskt. :o) Jag gleder mej till jag får träffa Kim igen iaf. Han e kosemannen min. :O)

Imorgon skal jag på jobb tidigt... :O( Jag hatar egentligen å måsta kliva upp tidigt men jag har väl inget val. Jag tror kanske jag ska ta å byta jobb snart... Kjøkkensjef är inte det ultimata när man är morgontrött. Jag undrar om jag ska söka på resepsjonssjef på folketeatret... tror nog det är ganska många som söker tyvärr... Tror inte jag får den när jag inte jobbat i resepsjon på länge. Jag ska ivartfall söka på traineeprogrammet. Jag undrar hur det går. Jag har egentligen lust å jobba med konferanser å sällskap. Jag älskar sånt. Jag vet inte om jag passar som direktör. Kanske senare i livet... jag tror jag är mer en praktiskt person än en som bara sitter på ett kontor. Jag blir så lätt distraherad då. hmm... Vi får se.

Nu ska jag gå å sova... Om jag får sova... natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar