Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

mandag 30. mars 2009

Måndag...

Ja... Det har varit en lång dag idag... lite sliten efter igår men som tur var så kom jag mig i säng i någorlunda tid iaf... Jag får väl skylla mig själv när jag är så lättlurad.

En bra sak har hänt iaf!! :o) Jag har fått 5100,- i bidrag till min kurs som jag håller på med. Bedriftsøkonomi for ikke økonomer... det är halva avgiften så det är juh strålande! :o) Jag måste förresten komma igång ordentligt med det oxå... examen är inte förrän 4 juni men jag har kanppt börjat se på det... tänkte göra det i helgen men det blev lixom bara inte... hittade inte koden för å logga mig in heller da. Får se om jag inte hittar den idag.

Jag har oxå bestämt mig för att bli med Håkon å Glen å 2 tjejer till Hafjell i påsk. Jag å Vibeke skulle ju egentligen till Trysil men hon får ju aldrig fingret ur arslet å klarar å bestämma sig för vad hon ska och när. Lika bra å bara bestämma sig så kan hon hellre följa med till Hafjell om hon vill sen. Det skal bli jättekul faktiskt å åka dit med Håkon... jag saknar han lite nu när vi inte jobbar med Pingvin projektet så mycket längre... Vem ska jag då klaga till om jobbet. Han e så bra för han e alltid så enig. Hehe... Jag hoppas det går bra med han på Savoy... Dom ska väl oxå skära ned lite så jag hoppas inte det går ut över han... Han har lika mycket som mig å göra om inte mer så han behöver verkligen inte mera press på sig. Jag försökte sända han ett meddelande igår och tyckte det var lite konstigt att han inte svarade... inte Gro heller... men så visade det sig idag att det är fel på min dumma telefon igen så meddelandena kom inte fram. Den är så knäpp ibland.

Nu ska jag gå å äta älggryta som jag har fått varupröve på av spis... jag hoppas den är god. :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar