Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

mandag 16. mars 2009

Måndag morgon.

Idag är en bra dag! :o) Inte blåmåndag som Arild säger.
35 personer till frukosten är liiite.. stilla å roligt. Jag älskar måndagar! Jag får lixom en skön start på veckan och det är helt härligt.

En liten måndags dikt:

Måndag morgon och allt känns så bra,
det är måndag morgon och en vacker dag.
En början på nåt nytt och exeptionellt
Ingen kan ha det bättre än jag.
Klockan är kvart i 6 och allt är så tyst å lungt
Det är knappt en människa ute å går
Då dansat jag ned gatan och nynnar för mig själv:
Det är måndag morgon och allt känns så bra,
Måndag morgon och en vacker dag.

Ha en helt strålande måndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar