Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 31. mars 2009

Telefon...

Jag vill ha en ny... Nuuuu! Den dumma Nokian som jag köpte som reservtelefon är juh helt värdelös på flera sätt än ett alltså. Men jag har inte råd just nu. :o( Det får vänta tills efter påsk.
Men nån av dom här vill jag ha:





iPhone SonyEricsson W995 eller eventuellt W715


Men jag såg på den här idag oxå...
Samsung I900...
Den var väldigt fin i designen men den var lite trög i förhållade till iPhone.

Vi får väl se... jag har ju inte råd just nu iaf så jag väntar nog till W995 kommer ut så jag får jämföra den oxå innan jag bestämmer mig. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar