Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

lørdag 14. mars 2009

Jag håller fortfarande på å försöka förstå hur det här funkar... alla andra bloggar ju så då måste jag ju göra ett försök. Problemet är bara att jag har inte lekt med hemsider å koding å sånt sen jag var typ 15 så det här är inte så lätt ska jag säga... Jag fattar egentligen ingenting men jag provar mig lite fram bara.

Sen vet jag heller inte hur jag ska skriva som... är det meningen at man ska skriva för andra? Eller ska man skriva för sin egen del? Jag tror det blir lite som när jag sitter på bussen å tänker ut samtal... att man liksom säger det man vill till den personen man pratar med... hmm... men det betyder oxå att ingen kommer å veta vem jag pratar med eller vad jag pratar om egentligen... hehe... men det gör nog inte så mycket. Även om folk älskar å läsa andras dagböcker så är det inte säkert att nån kommer å läsa det här. Så vi får väl se da... kanske det bara blir massa dumt å kanske blir det bara skitsnack om folk eller annan svada... Men jag tror det blir mer som min dagbok... sån så jag kan hålla ordning på alla mina tankar... Jag fattar inte hur man kan tänka på så mycket konstigt på så kort tid... å ibland så tänker jag saker som jag inte menar, men menar jag det undermedvetet då eller? Ibland när jag tänker elaka tankar om folk så får jag dåligt samvete... men det är inte så ofta egentligen (som jag får dåligt samvete alltså)... jag är sjuuukt glad för att ingen kan läsa mina tankar. Tänk så ledsna foTekstfargelk skulle bli... Men det betyder inte att jag är elak väl? För det är ofta så att jag blir jätteglad för å se nån åsså innan man säger hej ens så hinner jag tänka allt möjligt, från hur kul vi hadde sist, till på den fula jackan som hon/han hadde på sig för 3 år sen till å tänka att guuud vilken dålig andedräkt till å så gott hon/han luktar å så gott å se hon/han igjen. Hmm... Jag tror jag är ganska normal... men jag tror inte jag skulle vilja höra vad and om mig. Tänk så jobbigt det hadde blivit på bussen... *fnis* Fast jag tror det skulle lukta lite bättre... :oP

jaja... Jag får väl ta å gå å ta mig en dusch... jag måste ned på stan innan kl 3 så jag får köpt lite vin till ikväll... :o) Jag å Vibeke ska dricka vin å äta ost å kex å bara mysa... (prata skit, røka lungerna ur oss å bli så fulla så vi somnar på soffan å inte klarar å gå ut...typ...)

Oj!! Om man inte tycker om att man skriver ... efter varje mening så e de ingen mening å läsa alltså för det sitter lixom i fingrarna. Sorry... Detsamma gäller egentligen rättstavning, slang å språk... jag blandar allt å skriver det jag har lust. Ha! Läs eller ge fan! :oP Sån e de! :O) men nu ska jag duscha! Hade! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar