Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

onsdag 25. mars 2009

Födelsedag

Jahapp.. då var den dagen snart slut...

Har varit på jobb sen kl 6 idag. Var en hel del å ta igen efter helgen så det blev en lång dag. Men så är det. En äkta Choiceare firar väl födelsedagen sin på jobb? Eller? När jag kom på jobb idag så mötte jag en stamgjest på trappan som gav mig en kram å grattade mig med dagen. Trevligt. Sen satt det en skylt på dörren in till köket där det stod grattis Lena med den stora dagen. :o) Sen fick jag tårta, blommor, biobiljetter å choklad av Hilde. Det var ju jättesnällt. Men nu är jag helt utsliten. Har sovit ca 9 timmar sen lørdag så jag är helt klar för sängen! Det ska bli digg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar