Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

torsdag 19. mars 2009

Köpenhamn- Here I come!

Johoo! Jag gleder mej! Tar bussen imorgonbitti å är framme 16:30. Det blir nog bra! :o) Jag tänkte egentligen flyga men det kostar bara 325,- å ta bussen! Det är ju sjukt billigt! Mer för mej å dricka för då. :O) Ska möta Jorun när jag kommer fram. Det ska bli jättekul! Jag har inte sett henne sen i sommras så det ska bli mysigt å få prata lite å mysa. :o) Jag har med mig en ny bok oxå så jag har iaf nåt å läsa. :o) Åsså kan jag ju se en film eller nåt så det går nog bra. På bussen alltså...

Jaa, just det... Kim var faktiskt på date... var visst väldigt bra oxå. Hmm... Alltså jag vill ju att han ska hitta nån som han vill vara tillsammans med och blir lycklig med men inte just nu. Jag då? Jag har ju precis lärt känna han lite och känner mig bekväm tillsammans med han. Kanske lite för bekväm ibland, hehe... men vi har det ju så bra ihop. Äsch.. jag orkar inte tänka på det just nu. Träffade han igår iaf. Han e väldigt go da. :O)

OJ! Nu måste jag hänga tvätten annars blir den nog aldrig torr tills jag ska åka imorgon. :O)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar