Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

lørdag 14. mars 2009

Dumpad...

Tjaa... jag fick till den dära bilden ivartfall... nu är det bara å få flytta överskriften... varför ska allt vara så förbannat svårt? Jag önskar att jag bara kunde allt så jag slapp å använda 5 timmar på nåt som egentligen borde ta 5 min. *argh* Men jag klarar lixom inte å ge mig heller, jag måste få det sån som jag vill annars blir jag bara irriterad varje gång jag går in. Jag blev så förbannad när jag inte fick det till så jag gick på badet å klippte mej... ehemm... jaja... det växer ut. :oP

Åsså har jag blivit dumpad av Vibeke igen... Jag borde egentligen ha fattat det igår när hon ringde runt kl 23 och var gott i gång. Typiskt, hon blir alltid så dålig så hon klarar inte å dricka flera dagar i rad... men jag har egentligen gott av å vara hemma en hel helg. Det har ju inte skedd på lääänge... å nästa helg blir det en lång helg för då skal jag till Köpenhamn å möta en väninna på fredagen så då blir det nog en del fest. Å på lørdag ska jag möta några kolleger. Vi ska runt å se på lite hoteller å ta oss en fest på kvällen. På söndagen drar vi väl till Helsingborg för kjøkkenmøte till på tisdag. Jag hoppas vi får lära oss nåt interessant. :o)

Men så vann Liverpool idag igen!!! Wohoooo!!! *smiiiiiiler å hoppar runt* Ska dom fortsätta så här så blir det bra! Helt fantastiskt. Jag hoppas bara Torres klara å hålla sig frisk nu da. *kryssar fingrarna*

Walk on, walk on with hope in your heart and you'll never walk alone...

http://liverpool.no/CDA/homepg.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar