Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

søndag 15. mars 2009

Kosesyk.

Jahapp... då har jag missat hela den här dagen oxå... :o( Jag som hadde stora planer om å åka lite skidor i helgen å vara lite aktiv. Hmm... det har inte skedd. Var inte i säng förrän kl 7 imorse å har sovit bort hela dagen. Typiskt... Men jag hadde ju tänkt å sova i helgen... fast inte på dagen da. Jag blir helt konstig i kroppen av sånt. Hur ska jag komma mig på jobb imorgon till kl 6??

Åsså börjar jag bli sällskaps sjuk... :o) Jag har knapp sett en människa på hela helgen. Det är helt konstigt... Tänkte kanske att Kim skulle komma hem snart men han har varit på tur till Sunndalsøra så han kommer nog hem sent. Leif sände mej ett meddelande nyss... kanske jag bara ska träffa han istället... Det var länge sen nu.
Han är lite konstig... Han Leif alltså... Otroligt sexy, men det känns lixom som om han förväntar att jag ska säga nåt viktigt hela tiden... som om vi borde ha nåt viktigt å prata om. Asså... vi ska ju bara lite sex! Han e lixom inte helt min typ... Eller jo. Han är nog det men jag känner mig bara dum när vi är tillsammans så det blir bara fel. Jag vet att han dömmer mig för att vi bara träffas för sex. Jag önskar vi kunde ha gjort nåt annat så jag fick lära känna han lite så jag inte var så rädd för han lixom. Hmm... jag tycker inte om killar som ser FÖR bra ut! Jag klarar inte å vara mig själv. Teit! Åsså när jag känner att dom dömmer mig för nåt så blir jag så nedlåtande... jag kan inte hjälpa det men jag kan bli riktigt elak. Jag hatar den sidan av mig själv. Jag önskar jag var mera självsäker så jag bara kunde ge igen utan å vara elak. Leif å Kim är totala motsatser. Kunde jag inte träffat nån som var lite mitt i mellan?

Vi får se... jag vet inte om jag ens orkar leka med han jag har mest lust på kos. Jag får ta mig en dusch så kanske jag vet vad jag vill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar