Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 21. juli 2009

Tattooos...

Hmm... Jag märker att jag börjar bli påverkad Miami ink å LA Ink... Nu har jag sjukt lust på ny tattoering... Jag vill ha en Pinup bak på ryggen... min fula lilla nyckelpiga som jag har ser mest ut som en skalbagge eftersom färgerna har flytit ut. Jag var ju inte till Pål å frågade om det var nåt han kunde göra med den efter att den hadde blivit sån men han sa att det inte var nåt å göra med förutom å evt tattuera över den. Jag hadde tänkt nåt sån här:


Det här är en av mina favoriter...
Eller sån här...


Fast med en del förändringar på...

Tanken är att den skal vara svart/grå och med bara en sån 50tals baddräkt på i svart och snurra en jordglob i ena handen och hålla ett hjärta i den andra... men jag måste få nån till å se på det.

Just nu tänkte jag ivartfall att jag kanske bara ska skriva "MADE IN SWEDEN"... Ville ju egentligen ha det under foten men det är ingen som vill tattoera där och dessutom kommer den å bli ful eftersom man går på den hela tiden... Funderar på å ha den på ena vristen eller evt. bak i nacken. Jag vill oxå ha en sträck kod med mammas å pappas fördelsedaton på... men klarar lixom inte helt å bestämma mig... Vi får se. Jag har oansett inte hittat nån som kan göra det här än... måste ju ha en som är bra först så man inte bara går in till första bästa...

1 kommentar:

  1. Tack!!! =)
    Läckra pinuppor, skulle va coolt!!! ;o)
    Kram!

    SvarSlett