Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

onsdag 22. juli 2009

CP telenor!!

Jag håller på å bli galen!! Jag har alltid haft lite problem med det mobila bredbandet för att jag bli utkastad hela tiden. Försökte å fixa det genom att avinstallera det men det gick inte helt. Men tänkte att det gjorde säkert inte så massa så jag defragmenterade hådrdisken för å laga lite plats på pcn och försökte installera det på nytt men då gick det inte. Nu har jag suttit med datasupport från telenor sen kl 14 och det fungerar fortfarnade inte! Jag blir juh helt knäpp på det här! Fattar inte att man inte bara kan lämna in pcn å få nån annan till å fixa det. Nu har jag för 3 gången startat om pcn och håller på å lasta ner en ny uppdatering så jag hoppas att det funkar nu da...

Har ingen lust å sitta på jobb i en hel evighet bara för att det här inte fungerar.



Jag har ivartfall hittat en tatuerare som ser ut som hon är väldigt duktig. Electric Linda heter hon.. (hehe..) Det är många som har rekomenderat henne och jag har sett på hennes hemsida. Hon verkar skitduktig! Jag har ivartfall sändt henne en mail och väntar nu på svar. Enda problemet är att hon håller til i Ski... det tar typ en 1-1,5 timme dit med buss. Har frågat om hon vill göra det eller om hon kan rekomendera nån här i oslo. Här är hennes hemsida ivartfall. Jag hoppas jag får svar snart... :o)



Nu ser det förresten ut som om det går bättre med pcn... men skal installera bredbandet på nytt igen så vi får väl se hur långt jag kommer nu da. :oP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar