Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

fredag 17. juli 2009

Snart helg!

Det ska bli så skönt! :o)
Igår efter att jag fikat med Silje, Alf Kato å lill Sara så åkte jag bara hem, åt middag (har ju inget kylskåp så det blev färdigsallad och lax) och såg på tv i typ en halvtimme å sen somnade jag... Jag var astrött. E inte van å vakna så tidigt längre. Sen vaknade jag runt kl 4 i morse på "soffan" (extrasäng med massa kuddar som ryggstöd... hehe...) och gick å la mig i sängen men då fick jag ju självklart inte sova istället. Låg å försökte sova tills jag såg på kl att den var halv 6. Klockan skulle ringa kvart i 6 så då somnade jag juh självklart. :o( slumrade till kvart över innan jag orkade kliva upp...
Idag har jag ivartfall varit lite produktiv på jobb å fått ordning på det mesta så det skal bli skönt å ta helg snart. tänkte gå tidigt idag men Agnethe kommer till kl 3 så blir tills hon kommer så jag får prata med henne lite oxå. :O)
Köpte Madonna biljetter av Ole (projektledaren för renoveringen på hotellet) idag oxå å sålde dom vidare. :O) Nu är vi många som ska dra ihop. Det blir kult!
Jag har oxå försökt hitta en soffa och kylskåp men har fortfarande inte hittat nåt... typiskt. Vi får se... kanske det dyker upp nåt. Nu måste jag gå hjälpa Guri bli klar på köket så hon kan gå hem kl 15. Jag e egentligen astrött å vill bara lägga mig å sova men orkar nog hålla ut ett par timmar till... juhuu... :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar