Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

mandag 20. juli 2009

Måndag

Nu är äntligen måndag slut oxå... har vart en psykiskt påfrestande dag...

På fredag gjorde jag inget när job kom hem... så på tv å slappa... somnade tidigt å vaknade tidigt. Tog en joggetur å åt frukost. Mitt i frukosten ringer en från jobb å beklagar sig för att hon skulle jobba ensam efter lunch... Jag blev seriöst skitförbannad för hon avbröt mig hela tiden och var allmännt otrevlig i telefonen. Tillslut sa jag bara typ att hon skulle fortsätta å jobba istället för å klaga så kanske hon blev klar nån gång och att jag ville träffa henne för ett samtal på måndag. Det var självklart en del andra saker som blev sagt oxå men det passar sig inte å skriva om det med tanke på tystnadsplikten.
Gjorde annars inte speciellt mycket den dagen. Regnade ute så det blev mest å fixa lite hemma å såg en film på kvällen. Ingen bäbis blev det för Marita heller...
På Söndag kom Silje å Frida på besök! Juhuu!! Frida är så söt!! Värsta prinsesslockarna å stora blå ögon. Hehe... Hon kommer å charmera hela världen. :o) Det var mysigt å träffa Silje igen å få prata lite. Jag har saknat henne en del så det var skönt. Jag måste försöka bli bättre å å hålla kontakten med henne. Hon bor ju bara 10 min bort så så jäkla svårt ska det ju egentligen inte vara. Nu har hon ledigt hela Juli oxå så då är det lättare än när vi bägge jobbar och har massa å göra.
På kvällen var jag till Kim å vi åt pizza å såg på film. Han är söt... Jag vet att jag har sagt det förut men jag blir mer å mer glad i han. :o) Igår så tänkte jag verkligen att han är ju faktiskt otroligt sexig.. hehe.. han provade sin nya cykeldräkt... hihi... sån med cykelbyxor och sån tight tröja med tryck från deras skiogsykkel sida... Jag kunde inte låta bli å skratta lite eftersom jag alltid tänkt att det ser lite fånigt ut, speciellt med sån padding i byxorna, men herregud så fin kropp han börjar få! Hehe... Vi har pratat en del om det för han har alltid haft lite dåligt självförtroende och nu har han börjat träna lite mer på allvar för å bygga mer muskler. Han är ju ganska tunn egentligen men med massa mat, träning å kosttillskott så börjar han bli seriöst fin... Hihi... inte mig emot! :O) Me like... Så länge han inte blir uppblåst å självgod så. :O) Men det tror jag aldrig han kan bli. Jag är ivartfall glad för hans skull för jag tror kanske att han mår bättre utav det och förhoppninsvis blir hans självförtroende bättre oxå. :o)


Idag har jag haft samtal med hon som jag bråka lite med på lördag och det är skönt att det är över. Blir helt stressad av konflikter på jobb. Nu skal jag gå hem å laga mig nå go mat å lägga mig på soffan tror jag... e lite trött... hehe... har säkert sovit för mycket i helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar