Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

søndag 2. oktober 2011

Kryssning!

Var på kryssning med Annis i helgen! :) Det var väldigt trevligt! :)
Vi träffades på en båt som låg brevid båten som vil skulle åka med i sthlm å tog en öl innan... Vilket härligt gäng! :) Dom var för roliga dom där väninnorna till Annis. :) Dom skulle fira en födelsedag å jag fick följa med. Det var ju lite kul. :)
Annis var lite sur för att det inte var ett "riktigt" dansband å jag mobbade henne lite för å vara dansbandsgroupie.. hehe.. tror hon blev lite sur. :op
Oansett så blev det lite fest, champis å div drinkar å massa dans. :)
Jag träffade en god man som jag hadde det väldigt trervligt med. Han var en äkta tuffing med massa tatoos, eget security firma, stort hjärta å en äkta gentleman. Han följde mig till hytten och gav mig en godnatt puss. :o)
Han var väldigt söt! Hehe... Var förfärligt bakis på lördagen.. hehe... inte så trevligt. Fattar inte varför jag blir så bakis nu förtiden för?? Försökte dricka bort det på vägen hem men det gick inte så bra. Åsa hämtade oss vid bussen och vi köpte pizza å sen åkte vi hem till Åsa å såg en film. Så fick lite Åsa mys oxå även om jag hadde hoppats på att Annis hadde blivit med oxå. Men hon orkade nog inte. Förståligt... Nu skal det bli skönt å komma fram i Oslo så jag får åka hem å sova snart. :) Trött men lycklig! :) Å söta Jan-Inge håller mig "sällskap" på sms på bussen.. det är snällt av han da. :) Ska bli koselig å dra till Sharm med han. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar