Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

lørdag 5. mars 2011

Lønningspils..

Igår var jag så trött... Shit alltså... Jag blev inte färdig med boken förrän närmare halv 3... hehe... Men klarade inte å sluta för det var så spännande. :o) Upp tidigt å var på jobb till 8 ivartfall. var över 150 gäster till frukost så det var massa å göra.
Thomas från Stavanger kom igår oxå. :o) Var roligt å få prata med han ordentligt igen. :o)
Efter jobb så skulle jag på lønningspils med några andra Choiceare... Agnethe kom hit å vi drack ganska många öl innan vi gick ut. Hehe... uff da... Thomas kom tillbaka när vi satt i baren å joinade oss. Var trevligt. Vi höll på å flörta ganska mycket tidigare å nu plötsligt så var vi tillbaka där... Hehe.. men det var egentligen bara roligt. Jag har alltid tyckt om honom. Han ska lixom alltid utmana mig på saker å diskutera ting som jag egentligen inte har peiling på men jag klarar ju inte å låta bli. Han gick ut å mötte nå folk ivartfall och jag och Agnethe gick ut en tur. Var roligt att få vara lite tillsammans med henne igen. Vi har ju inte fått prata ordentligt sen typ... Oktober?? Shit, vad tiden går fort! :-o
Jaja... Lønningspilsen var artig ivartfall. Thomas kom bort eftervart å gjorde oss sällskap och vi gick tillbaka till hotellet tillsammans eftersom jag oxå skulle sova där. Hmm... fast jag sov med Thomas istället... Fysj... inte bra... Men kunde bara inte låta bli! :op
Idag däremot har allt varit helt jävligt. :op Sov till ca kl 11 och vaknade väldigt bakis... skulle egentligen jobba kväll men snälla Guri bytte med mig så jag jobbar dag imorgon istället. :o) Skal nog bara gå upp på rummet å lägga mej igen å läsa eller se på film eller nåt... är helt utsliten. Stackars Thomas har haft kurs idag... Han måste ju vara helt död... Träffade han på lunchen å då såg han inte speciellt pigg ut... hehe... Jaja... Vi får väl se hur mycket dumt jag klarar å hitta på idag da. :op

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar