Välkommen!

Read and learn är kanske ett bra uttryck... men hurvida du får lära dig nåt här det återstår å se för mitt måtto blir nog mer; live and learn, fast du får gärna läsa ändå. Kanske du lär av mina misstag även om jag sällan gör det. Enjoy...

tirsdag 11. august 2009

Eskilstuna

Ajm inn Eskilstuna! Juhuu! Jag bor hemma hos Åsa min näst äldsta storasyster... Det är västa mysigt å vara här... :O) Jag har en engen svit inne på köket där hon har ordnat med en gigantisk dubbelsäng. Uppblåsbar är den, men vad gör väl det? Jag sover som en sten! :o)
Jag skulle ju egentligen ta 13 bussen men när jag kom ned till bussterminalen så var den redan full. :o( Fast jag hittade ett tåg så jag var här till kl 22 iaf.
Igår blev vi bara sittande ute på balkongen å drack kaffe å åt ost å kex. :O) Jättemysigt å bara sitta å prata å slappa lite.
Idag har vi varit på shopping... hehe... jag har shoppat vin i cigg å Åsa köpte en skinnjacka. :O) Hon var jättefin i den verkligen! Den kostade 700,- så jag tyckte inte att det var så illa men hon brukar inte använda så massa pengar på sig själv så hon hadde lite ångest. Fast jag var juh skyldig henne 600,- som hon glömt så vi sa att egentligen betalade hon bara 100,- för jackan. Hehe... :O) Fin blev hon ivartfall.
Vi var in på Kahls oxå igen... Hon Carina som driver den affären är verkligen jättesöt. :O) Jag förstår att Åsa tycker om henne å vara där. :O) Nu ligger Åsa å vilar lite för hon var trött så jag bara surfar lite å sen ska vi till Annis å äta middag. Annis är min äldsta syster. Det ska bli trevligt å träffa henne å barna igen. :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar